Frågor å svar. Del 7.

Vad är du allergisk mot?
Jag är HLI. Å så är jag allergisk mot "min finaste". Såklart.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ne
j. Å när jag äter kyckling tänker jag. Där fick du, din jävel.
Dä är ju ett steg i min utrota-alla-fåglar-process.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Per eller Jonas tror jag. Där hade jag tur.


Har du en favoritblogg?
Ja. This one - -  >
suuperbra!

Dä här va långt ifrån dom sista frågorna. Men dä tänker jag låssas.
För dom som är kvar..typ 20 stycken..dom är värdelösa å inte värda å svara på.


Publiken säger
Postat av: Gerry

jag är oxå HLI, skit jobbigt

2008-01-21 @ 22:59:40
Postat av: jenny

haha DEN bloggen var minsann bra ;)

Postat av: mija

First, vad är hli? (kliar mitt dumma huve)
och smart trick mä favvobloggen, ja håller mä dej!
Den ÄR bra :)

2008-01-22 @ 16:26:57
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback