Jag i Expressen.

Jag överlevde å huset står kvar. Gudskelov!..som mormor hade sagt.
Jag missade ett samtal från Expressen igår. Hade jag tagit dä hade jag nästan varit lite känd nu. Då hade jag fått frågor som rörde hur den här kommunen har förberett sej för stormen t.ex.
Nej, såklart va dä inte min telefon dom ringde till. Men Håkans, han va på larm å den låg här å ringde. Dä kommer förfölja mej hela livet att jag hade chansen å prata mä dom å missade den. Jag hade kunnat gjort reklam för  min blogg å allt möjigt. Fan oxå.
Jag är ju trots allt dotter till räddningschefen i Lysekils nya flamma.

Annars då? Va gör ni?

Kristin vill att jag hänger mä te Falun nästa helg. Å dä kanske jag ska. Om jag har råd vill säga. Jag är ganska fattig av mej faktiskt. Skänk gärna en slant.

Nu. Uddevalla.

image548
Dä ä bra å va barnvakt framför datorn. 
 Å förresten kan han gå nu. Skitunge. JAG skulle bli den som fick se dom första steget. Som vi har tränat han å jag när vi har varit själva. Men inte då. Dä är tacken.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback