Kära Hultsfredbor.

Vet ni en sak?
Dä är bara 158 dagar kvar till festivalen går av stapeln.
Svisch
säger dä bara så är vi där.
157 om man räknar mä "förfestivalandet" som äger rum på onsdagen.
 I alla fall för mej.
♥Jag längtar. Iiiih.♥

Å sen sak till har jag räkna ut. 135 dagar kvar te min birthday.
Den är mindre rolig. Jag vill inte bli 24.
Jag läntar inte. Iiiih.

Jag har så tråkigt. Därför roar jag mej mä lite huvveräkning.

Publiken säger
Postat av: Hannah

Ojdå, vad du har varit igång och räknat : )

Postat av: Sofia

Tack för uträkningen, tänkte faktiskt ta o räkna ut det någon dag men det är jag lat för. Nu sätter abstinensen igång.. Farligt mycket..

2008-01-06 @ 08:42:17
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff
Postat av: anders

har du inte lart dig laxan fran forra aret... det finns ingen festival i hultan.... du borde daremot aka pa peace and love sa man kan fa se lasse

2008-01-09 @ 09:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback