Now I know.

När jag blir stor å tuff ska jag va mä i Fredsstyrkan. Å då ska vi ta han, den rackarn! Dä kan ha blivit mitt nya favoritprogram. I nästa avsnitt kommer jag gråta, dä känner jag på mej. Jag rekommenderar er å kolla på dä å gråta mä mej så jag inte behöver va så känslig själv.  Kollektiv gråt är dä bästa.

Eller, så ska jag bli kock å vinna titeln som Årets Kocka.
Dä vore på sin plats! Annars rekommenderar jag Nalle på jobbet..han kan i alla fall baka väldans gött bröd som jag brukar trycka i mej istället för lunch.
Å så pratar han roligt oxå.
Ikväll höll jag på Chrille. Men han vann ju inte. Fan.

Gud va jag rekommenderar i dä här inlägget. Nåt mer kanske..?

Nej. Nu är dä jag å nyponsoppan, vattnet å Ibumetin.

Gonatt

Publiken säger
Postat av: Emsan

Nejmen usch. Ser du inget ljus i tunneln?
Neej, spinning är så kul för att det är så jobbigt!
Hörrö, du får krya på dig nu! Sov gott!

Postat av: Sandra

Svar: Åh fy.. snö.. usch.. ja känner att jag klarar mig utan det asså!
In med våren nu!

2008-01-31 @ 08:26:04
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback