Ny turné.

Mitt nästa äventyr är planerat. På fredag åker jag till Lysekil.
Å så kommer jag hem på Söndag igen.
Dä här mä å packa väskor har blivit lite min grej.

Imorrn ska jag jobba. Klockan 06.00. Dä betyder 06.03 för mej.
Dom där 3 minuterna har jag svårt å bli av mä.
När jag än åker hemifrån stämplar jag in 3 minuter för sent.
Jag vet inte hur jag lyckas mä dä riktigt.

Nu. Idrottsgala. Jag ska gifta mej mä Zlatan.
Och lite mä Chrille Olsson.

Publiken säger
Postat av: Sofia

hahah, hon är väl runt 20 strecket nu? jag trodde faktiskt hon var runt 14 eller nåt sånt när jag såg henne, har jobbat på bra med rynkkrämer och restylane ser jag ;)

Postat av: anders

och mycket med flan

2008-01-15 @ 04:47:40
Postat av: Sandra

Svar. hehe !! kan tänka mig att de är kul på förfest! Vi spelade ju dock helt nyktra =) men de va rätt kul ändå.

2008-01-15 @ 09:56:51
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: gerry

skön turne att åka åka till mammas kille? haha

2008-01-15 @ 11:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback