Oops.

Jag är en hårt upptagen kvinna. Ibland. Typ..idag.
Jag ha bland annat fikat hos mamma, tagit en promenix runt Lönneberga,
 å nu precis kommit hem från Therese.
Där har vi käkat scones å kollat på handboll.
Den va inte lite ruskit spännande där på slutet. Iiih.
Å jag är fortfarande kär i Markus, även om han har en liten fläskläpp.♥

Idag har jag sett en bäbis på bild som jag skulle göra allt för å få till min. Aah.
En riktigt liten mulatt-tjockis. Jag vill så gärna så gärna.
Men eftersom pappan till mina barn redan är bestämd så är chansen rätt liten.
Rackarns mä.

Å så tackar jag hightech Malin för tillfixning av the staaars.
För övrigt ska Malin gästblogga i helgen. Håll koll.

Gonatt min skatt.
Å hörrni, imorrn ÄR en stor dag. På riktigt.


Publiken säger
Postat av: anders

senaste ryktena ar att fadern till dina barn ar ratt mork nu for tiden

2008-01-23 @ 04:28:19
Postat av: Ingeborg

Fadern är redan bestämd? Jasså ja, så skönt! Haha.

Jag vet det är skitsvårt... 20 euro är inte jättemycket, men det är samtidigt jättemycket! Svårt svårt!

Postat av: jenny

ja fy faaan va spännande det var! tur att vi hade ahlm där inne på linjen när övriga spelare missar frilägen!

2008-01-23 @ 10:30:10
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback