På Spåret.

Pappa: Va ska ni göra hos Tanja ikväll då? Titta på På Spåret?
Jag: Nae, dä tror jag verkligen inte.
Pappa: Varför? När ni är två kanske ni kan klure ut nåt. Ni är ju rätt beresta.

Ja, skulle nån fråga handla om älgen i Ljungby så. Eller om Borås,där åkte vi runt en hel kväll å letade sovplats. Men dä fanns ju inget, vi erbjöd oss till å mä å sova i en städskrubb på ett hotell. Men dä fick vi inte. Jävla dålig service.Då fick vi åka vidare till Halmstad å bo hos Lenta.
  Å ja, Helsingborg har vi nästan full koll på.

Å så kan vi vägen från Sverige till Spanien. Mä buss. Vi vet vart man ska stanna å vi vet vart chaufförerna byter av varann. Å så vet vi vart man ska gå på toa för å slippa hålet i marken. 5 gånger sätter sina spår.

Stockholm kan vi oxå. I alla fall där vi va.
 Fast, nu kommer jag inte på va dä heter. Fan.

Jag tror att svårighetsgraden på På Spåret inte ligger på våran nivå.

Tyvärr

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Hahaaha! Nä det ligger nog inte på min nivå heller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback