Stormen har nått stan.

Aaahh. Dä har börjat storma här där jag befinner mej.
Hade jag varit hemma i småland minsann...då hade den vatt miltals bort.
Men nu, nu sitter jag här i en bäddsoffa uppe på en vind å är faktiskt ganska rädd att huset snart blåser iväg eller faller ihop eller så.
Dä regnar å viner å skallrar å har sej
. Uhh.
Biggest fråga
nu är väl hur jag ska kunna somna?

Jag försöker. Hörs imorrn.
GonatT

image547
Här är Calle som jag häälmal hela tiden.
Stackarn. Jag är nog hans sämsta syster.

Publiken säger
Postat av: Sofia

Du vet att fönsterrutor blivit spräckta av vinden? Flera hus har fått evakuerats av räddningstjänsten. De har endast fått max en timme på sig att plocka med sig sina värdesaker. Tänkte att det var bra att veta, liksom förbereda sig ifall att...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback