utbrändheten närmar sej.

Idag på jobbet råkade jag ställa mina saker i vägen för byggubbarna supermånga gånger, även att jag visste att dom skulle in där mä sina långa lister som å behöver mycke svängrum. Dom skrattade varje gång å suckade bara "nu har du råkat parkera fel, igen!" Oops.
Jag kan inte rå för att jag har tankarna på annat håll.
Idag hade jag skitroligt åt den gången jag åt upp självaste speedway-stjärnan Peter Karlssons macka när vi efterfestade lite hemma hos Tanja. Oops, igen!

I alla fall hade jag en mördarmorgon idag igen.
Kan inte folk bara sluta ha konferans så jag kan få mina lugna mornar tillbaka.
Jag kommer bli utbränd inom kort om dä här ska fortsätta alltså.

Efter jobbet gled jag till Tanja, sen Willys, vi måste fika när vi ses. Idag upptäckte vi att vi har ett nytt favoritbröd. Å så åt vi smultronkex å tänkte tillbaka på i somras när vi satt i bilen på Öland å hetsåt sånna. Där satt vi i några timmar tills vi ansåg att vi va kördugliga. Dä va tider dä. Å snart är dä dax igen.
Time flies, som Ragnhild hade sagt.

Å nu, nu sitter jag här. Jag borde packa.

Snart. Frågor del 5.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback