Vilse i skogen.

Jag har precis kommit hem från en promenix i skogen.
Jag gillar egentligen inte å gå i skogen själv, särskilt inte nu när jag vet att 3 älgar bor häromkring. Men, jag pluttade in mp3-lurarna i öronen körde på fullt ös sen gick jag bara. Jag vägrade titta åt sidan på kalhyggen, dä ä där dom brukar stå..dom rackarna. Jag hade full koncentration på stigen.
Men, jag hade bestämt innan vart jag skulle gå. Värsta planeringen. Men efter ett tag kom jag på att jag inte alls va på den stigen jag skulle. Jag hade tagit fel backe från början..skulle tagit tredje stigen från vänster, jag tog andra.
Fan mä. Dä borde jag kunna efter mina 19 år i dä här huset precis vid skogen.
Jaja, jag hamnade till slut hos mormor. Men hon va inte hemma, som tur va. Annars hade hon tvingat i mej fika. Ja, tvingat. Hrm.

image563
Såhär hade dä kunnat se ut om hundarna hade varit mä.
Men dä va dom ju inte.

Publiken säger
Postat av: Jonna

naaaw, vilka söta. ge mig?:)

Postat av: Linnéa

A fy fan va älgar e läskiga! Jag stötte på en en gång när jag skulle ut o trampa i skogen... Jävlar va ja sprang!! Ha, ha!

2008-01-23 @ 15:30:45
URL: http://www.lilil.blogg.se
Postat av: Anonym

bröööl

2008-01-23 @ 16:13:14
Postat av: mija

hahaha. ja skrattar så ja får ont i magen..
"men dä va dom ju inte"
:)

2008-01-23 @ 17:37:57
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback