Vimmerby makes me nervous.

Alltid när jag är i Vimmerby är jag lite smånervös får å möta nån av mina Harrys-bästisar. Dä är lixom lite skillnad på å möta dom där en lördagkväll än å möta dom på stan en helt vanlig vardag. Dä ä lite svårt å veta om man är kompis där oxå eller om man ska ignorera varann. Men hur eller hur kommer dä ju till helgen i alla fall sen "meen varför hääälsade vi inte när vi möttes?" å då blir dä ännu värre nästa gång. Å sådär håller dä på. En ond cirkel. Typ.
Men idag gick dä bra. Pew.

Jag shoppade ett nytt ungkvinnelivs-kit.
Jag kommer bo i dä här:
image572
As the star I am,
som jag brukar säga.

Nu ska jag ta mä mej lilla Hund-Alva på en promenix!

Ciao

Publiken säger
Postat av: Egoina

härligt!

Postat av: Sofia

Men det är ju nästan så att man börjar se stjärnor snart! Din blogg är en riktig knockout bokstavligt talat ;)

2008-01-25 @ 20:51:35
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback