21 grader i vattnet ÄR kallt.

Jag har badat idag. Dä va skitkallt, men uppfriskande.

Emma fick hämta mej. Jag va inte tjurig en enda gång. Hon blev bara arg när jag höll på å tjata ihjäl mej om hur sugenjag va på glass. Till slut fick jag hon stanna för å få tyst på mej. Twister blev min  första mat för dagen. Sen hos mormor käkade jag frallor, drack pm å åt budapestbakelse eller va dä heter.

Å nu har jag varit i Lönneberga å lämnat pm till min granne. Vissa festar tydligen såhär på lördagarna. Själv ska jag vakta barn framåt kvällen. Eftersom en viss Malin å en viss Chrille gifter sej idag har jag lovat att när little Jacob inte pallar bröllopsfest mer så rycker jag in å sitter hos han när han
 förhoppningsvis sover som en stock.
Då får ju lixom alla andra festa vidare i godan ro.
Jag ä för snäll för å va sann ibland alltså.

Nu ska jag te Emma. Hon känner sej tydligen ensam.

Aufwiederhören!

Publiken säger
Postat av: Tobias

svar: dt är skitgott så why not ? ;D

Postat av: t0tta

Jag vill också bada, men vågar inte för fingret.

2008-07-05 @ 18:48:26
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback