Dages tablå.

När man har kvalitetstid mä sin systerson såhär på mörakvisten blir dä såhär:

Först: Supertrion- supertruion supertrion suuupertriioon!
Sen: Fiffi- Fiiffiiii förgätmigeeeej Fiiffiiiii..lalalalalaaa
Sen: Backyardigans- Backyaaaaardigans
Sen: Dom där grisarna- här brukar vi käka frulle.
Sen: Dora- jag ä karta jag ä karta jag karta jag ä kartaaa.

Sen efter dä här brukar vi skita i tvn å göra annat viktigt.
Försöka säga Elin t,ex. Å försöka förstå att alla djur inte säger bää .
..men såklart går jag runt å sjunger introlåtarna..hela hela jävla tiden..

Nick Jr it is!

Å här ä LillAdam.

Publiken säger
Postat av: Jennie

hehe ner kommer du nog... frågan är bara hur snabbt ;)

Postat av: Buzan

Fytusan va barn kan vara söta... :)

Förkylningar är inte skoj alls.. och ännu mindre skoj om man har semester ;)



Ha en bra dag och hoppas du snart är av med den där snörvelskiten.

2008-07-31 @ 12:48:21
URL: http://buzliv.rymdbaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback