En teaterapa i familjen.

Mamma å Jag å Marie har varit på DackeSpelet, eller va dä heter. Dä va skitkul faktiskt, jag skrattade så jag nästan dog ibland. Å mr.Lillebror skötte sej alldeles ypperligt som munk. Jag vet allt om Nils Dackes strid mä Gustav Vasa nu. Coolt, lite historialektion såhär på äldre dar.
Jag som pluggade samhäll kan ju såklart redan allt egentligen.




Duktig han ä, lilla plutten, som mamma sa!♥

Publiken säger
Postat av: Fegon **

Jag skulle också en gång spela teater. Nej, nu kom jag på att jag ska skriva ett inlägg om det senare ikväll... du får läsa det där haha



Tänk "Fegon fegon fegon fegon fegon" innan du somnar, tänk jättemycket på mig : )

Postat av: Amanda

Åh men gud. Figge jag vill också se ju. :)

2008-07-25 @ 23:56:34
URL: http://ammielo.blogg.se/
Postat av: figge

jag e ingen munk heller jag e bror till henne som står till min högra sida o vi ska ta oxarna till ronneby på kungens befalning :P hängde du inte med i spelet syrran hahahaha

2008-07-28 @ 13:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback