Hemmavid- störigaste ordet jag vet.

Sådär ja, då va dä färdigjobbat för dagen. Min rygg värker värre än nånsin. Just nu sitter jag ner, dä kommer bli ett jävla liv på mej när jag ska resa mej.
LasseVaktmästare kallade mej för Jenny idag, tills han kom på "eller nej, Jenny ä ju den andra ja, den andra parhästen". Precis, efter 5 år borde han veta att dä ä jag som ä jag å hon som ä hon. Jag har tagit hand om jättemycke kräkor idag oxå, dä ä tur att jag ä på jobbet alltså, där jag måste ta dä..som ni vet får jag ju kväljningar av typ allting just nu.
Till å mä när Emma pratade om Gerrys öronvax häromdan.
Jag ä ju inte ens gravid. För tusan.

Nu ska jag byta gardiner å sånt trams tror jag.
Jag kan ju inte sitta ändå.

Publiken säger
Postat av: t0tta

Skulle precis fråga om du var gravid *S*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback