I know how to do it.

Igår hade jag å Jenny planerat gratiskväll. Dä blev inte så tydligen, jag skramlade ihop lite småpengar jag hade i ficken helt enkelt å gled till Mr.Bartender.

Jag: Hej, va kan jag få för dom här?
Mr.B: räknar..En shot kan du få på sin höjd.
Jag: Meeen, jag vill ha öl.
Mr.B: Går inte, dä ä för lite.
Jag: Meen, dä kan du väl bjuda på?
Mr.B: Då måste jag dra av dä från min dricks ju..
Jag: Jaa, men dä ä väl inte så faaaarligt? Inte så många kroner.
Mr.B: Nae..okeeej då!

Woho, jag vet hur dom ska tas!
..jag drog till mä att jag skulle ge dubbel dricks te han nästa gång..
pyttsan heller

För övrigt va dä rätt lugnt, inga skandaler. Jag tänkte faktiskt på att jag skulle jobba idag. För en gångs skull. Jag börjar nog bli vuxen på riktigt.
Dä du
tottelitott!

Publiken säger
Postat av: Jennie

haha gött med gratis

Postat av: Anonym

Svar: Bättre sent än aldrig du :D haha! Det är ju skitbra att du kan gå till henne ändå när du känner för det. Jag har ju kommit bort från hästlivet ganska rejält nu, men vissa stunder så känner man den där extrema längtan, hästen blir ju en del av sig själv :)

2008-07-20 @ 11:33:19
Postat av: t0tta

Awwww duktig juuuueeeee *ler stort*

2008-07-20 @ 14:02:04
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback