Jag är tillbaka.

Mitt bredband har strejkat å  min telefon har strejkat till å från. Jag har alltså inte kunnat blogga, inte ringa å inte ens msna. Jag har varit helt isolerad från omvärlden. Men nu verkar dä funka igen. Tack å lov. Igår roade jag mej hos Tanja i brist på annat. Bland annat hittade jag två kolsvarta bananer i hennes kylskåp som vi skrattade åt i minst en kvart. Å så räddade jag en skalbagge som hon ville döda. Jag släppte ut den i dä fria, snäll som jag är.
Vi planerade även lite små tripper såhär på sommarkvisten. Bland annat ska vi tydligen till Halmstad å se på Håkan Hellström. Gratis. Å så har dä kommit in önskemål om att vi visar upp en ickeängjord-Håkan-dansfílm.
Sen ska vi hälsa på Boris i Eskilstuna. Om vi får dä för hans tanttjej.


Mycke mycke rogivande!

Publiken säger
Postat av: Erik Keding

Hjälp, är det två revolvrar hon håller i händerna... hjälp nej det är nått ännu värre... det är... det är TVÅ MÖRKA BANANER :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback