Jag hatar dagens outfit!

Min rygg håller fortfarande på å gå av, å snart ska jag åka å jobba.
Ibland ä dä sjukt synd om mej faktiskt.
..tur att dä ä dåligt väder i alla fall..

Jag drömde inatt att jag hade motorcykel å gled omkring på. Jag skulle vilja se mej själv köra motorcykel alltså, dä skulle minst sluta i katastrof. Ungefär som första gången jag körde moped å inte visste hur man bromsade..hej hej staketet. Fast, Jejja va nästan roligare..hon stegrade sin pärla..när hon sprang breve..hon råkade gasa som tusan. Dä va tider dä. VI tyckte dä va så sjukt pinsamt å köra moppe, ändå gjorde vi dä bara till stallet.
Aldrig nånsin genom samhället.

Nu borde jag börja leta efter mina jobbgrejjer..nyckel, namnskylt å tröja.
Jag ä helt jävla hopplös!

Dä här ä bara för å retas. Dagens outfit!

Jeans:
Gamla som gatan mä hål å allt. Men så sköna. Vill haa!
Linne: JC. 149 kroner. Budgetvarianten.
Tröja: Adidas från Norge. Alltså 2 år gammal.

Hatar du mej nu Fredde?

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Ojoj! En dagens outfit trodde jag inte att jag skulle hitta här!

Postat av: Joel

I så fall får Fredde sällskap av mig ;)

2008-07-14 @ 11:15:34
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Fredde

Det vet du mycket väl att jag gör =)

2008-07-14 @ 15:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback