Kidsitting såhär en fredagkväll!

Idag ä dä fredag. Jag har fått lön, alla har fått lön, jag börjar sent imorrn..meen, jag sitter hemma! Eller inte hemma, jag sitter hos Emma. Jag tar hand om hennes små knattar så hon kan gå på fest. Ibland chockas jag över hur snäll jag kan va. Jag borde ju va på party, egentligen. T.ex på Winnerbäck i Kalmar. Men jag sitter här. FRIVILLIGT. Dom har inte ens behövt tjata på mej.
Jag tar mitt ansvar som gudmor, eller fadder som dä så fint heter

Ida: Dä här ä en pusselbok Elin.
Jag: Jaha, då kan du ju pussla lite..
Ida: Nej jag  vill inte.
Jag: Dä kan du väl? Pussla apan.
Ida: Nej sägde jag, om man inte vill pussla gör man inte dä om man vill.

Word! 3 år å bestämd som få. Dä ä bra skit.

Publiken säger
Postat av: Erik Keding

Lönen igår va brutalt nice! Winnerbäck är ju bra live. På tal om pyssel, Tova köpte en målarbok igår som hon sitter och målar i. hahaha

Postat av: melinda

hahaha bestämd ska man vara ;)

men man kan ju inte tacka nej till att passa små gofisar, jag förstår dig ;)

2008-07-26 @ 12:20:36
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback