Lever jag egentligen?

Jag är ungefär död.
Vi råkade åka te Harrys igen utan en aning om hur vi kom hem igen. Dä va jättesvårt. 01,00 fick vi inte va kvar där inne längre..03,30 kunde en taxi köra hem oss. Dä va verkligen på tiden.
Jag fick sova hos Tanja..vaknade lagom te dä va dags å åka te jobbet ungefär. Å nu ä jag hemma, å imorrn ringer klockan 04,55 å så jobbar jag te 15,30. Seeen, ska jag va trött på ritkigt. Nu hinns inte dä.

Jennöö kom å underhöll mej på jobbet idag. Dä ä nästan dä snällaste nån kan göra när man står där nere helt ensam å övergiven..hon kom vid sju mä en piggelin till mej..så tvingade hon Niklas å Tobias å spela lite biljard å gå å köpa läsk så vi kunde ha eget skvallermöte. Halv tio åkte dom igen. Dä va tappert av henne å komma tebax te jobbet sådär framåt kvällningen.

"jag har ett hus" <- skulle kunna va gårkvällens kommentar.

Publiken säger
Postat av: malon

"så jäla gulliiiiiii!"

2008-07-18 @ 07:25:45
Postat av: joel

Haha.. (inte skratt åt dig i inlägget.. nnaaawww.. stackare).. utan skratt åt din kommentar..



Då bokar jag in dig så fort min bänk blir levererad.. vilket ju inte borde dröja mer än några månader i den takten folk verkar röra sig nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback