Pappaskämten igen.

Häromdan åkte jag bil mä pappa å min minstinglillebror.
Calle satt mest å sa "å va tlött jag ä ", pappa körde sånna där typiska pappaskämt å jag åt mackor som dom hade mä sej te mej eftersom jag inte fick tag på nån frulle.

Pappa
: Calle, får får får?
Calle: Va?
Pappa: Får får får?
Calle: Vaa?
Pappa: Nej, får får inte får, får får lamm..hahaha.
Calle: Jaha.
Jag: Calle, pappa vill att att du ska skratta nu.
Calle: Jaha..hahaha va jolit pappaaa!

Stackars pöjjk.

Publiken säger
Postat av: PerNilla

OK!!!

Nja det är sådär här...har krångel med magen och feber men har vatt på sjukan men dem kan ej komma fram till vad det är...men får kanske in igen för jag har fortfarande ont och så...inget skoj alls.



Hemligheten avslöjas nog ikväll...hehe =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback