Pussmunpose?

Harrys va inte kul igår. Förutom när Jennö skickade "gratis sprit här"-messet.
Men vi hade kul. Såklart. Dä har vi alltid. Dä kan va hur tråkit som helst å ändå har vi kul, hur dä nu kan gå ihop sej..dä beror väl på att vi ä så sjukt roliga. Men, vi hamnade inte i den där äkta Pejronbubblan, som vi kallar den. Inte förrän vi kom hem å hade telefonerna i händerna å knappade mess som aldrig förr. Jag har raderat varenda mess idag, utan å läsa dom innan.
Dä tror jag att jag gjorde rätt i faktiskt.
Vi hade ingen skjuts hem heller, vi åkte dit mä mottot att "äsch dä löser sej alltid". Å vi hookade upp Preempersonalen å snodde plats i deras bil. Bra jobbat,
Å så ringde vi folk. Å folk ringde oss.

Jag va uppe tidigt idag oxå..te råga på allt. Å så har jag varit på folkrace hela dan. Dä tar på mina obefintliga krafter såhär dagen efter. Å eftersom jag har fått gå å va nervös större delen av dan ä jag ungefär halvdöd.
Men Emma tyckte jag skötte mej bra i mötet mä mr.Kräka idag.
Vi hälsade till å mä på varann.

Nu får dä va nog. Vissa jobbar sådär 10-11 timmar imorrn.
Gonatt!

Publiken säger
Postat av: anders

ultimataste samtalet måste ändå kommit från halmstad vid kvart i 4tiden

2008-07-13 @ 22:11:45
Postat av: andra jenny

haha jenny blir alltid jennöööö på fyllan! wonder why =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback