Sälen.

Nu ska jag snart sova som en klubbad säl till 04,55.

Kocken höll va han har lovat mej när jag har tjatat på han på Harrys dom två senaste gångerna. Jag fick mat klockan 17,00. Å den va god. Va han inte visste va att han skulle få laga mat te Jenny på köpet, men jag tror han gillade dä, Vi fick dä serverat på tallrik å allt. Strålande. Man måste ställa lite krav på dom där som bara behagar hoppa in å jobba lite då å då. Jenny stannade kvar 3 timmar mä mej efter hon slutade, snäll som få.
Hon vet hur man dödar ensamheten.

Aja. Nu borde jag väl sova några timmar innan dä ä dax å jobba igen.

Buenos Noches i stugorna.

Publiken säger
Postat av: PerNilla

Hehe tack, roligt att du tycker det =)

Allt bra med Elin annars då? Kram

Postat av: Erik Keding

Fick du bara sova till 04.45????

2008-07-21 @ 11:33:22
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback