Wööuw, we're going on vacaaation.

Imorrn sticker jag å Tanja på semester!
Destination- Lysekil!

Vi ska snylta in oss i Håkans lägenhet som ligger i princip mitt där allt händer. Herregud, vi kommer trivas som fiskar i vattnet där bland hamnbarer å bröte. Å så ska dä tydligen va massa gratisuppträdande å grejjer. Dä gillar vi! Datorn ska mä, kameran ska mä..å framför allt ska jag å Tanja mä.
Jag sa te Håkan att vi kanske kunde glida ut mä hans båt oxå, men tydligen litade han inte på att vi skulle klara dä..pööh, vi kan ju allt.
Vi brukar säga som kära kära Lasse
"Vi ä ängsliga höns inför sånt som ä svårt,
vi kan om vi vill men vi krääver suppoooort"



Jag ser till å mä fram emot bilresan. Dä brukar va en av höjdpunkterna.

Publiken säger
Postat av: Fredde

Ha så kul.

2008-07-30 @ 21:58:56
Postat av: Lotta

Ha de så gott på er semestertripp =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback