Vad är mitt problem egentligen.

Ibland fattar jag inte hur jag lyckas mä vissa saker alltså. Häromdan gick jag runt å låste upp en massa dörrar. Alltså höll jag en nyckel i handen. Sen skulle jag åka hem, tror ni jag hade nyckeln i handen då? Nej
Jag vet fortfarande inte vart tusan den är eller hur den kunde försvinna.

Vissa saker förstår jag. Jag vet t.ex att vatten som kokar är varmt, men ändå kör jag ner handen i dä eller försöker dricka dä direkt så jag bränner tungan av mej nästan. Å jag vet att plattor är varma när man lagar mat men ändå känner jag på dom strax efteråt för å känna hur varma dom ä.
Å jag vet att jag inte kan göra köttfärssås men ändå försöker jag skitofta.

Va lider jag av?

..själv skyller jag på min struma..i vanlig ordning..

Publiken säger
Postat av: Kalle

sv: tackar!



ja men somliga dagar är sådana. man gör inte rätt eller kan inte tänka logiskt liksom!

Postat av: Kattis

Jag är likadan med plattorna då man lagar mat, brukar känna både innan och efter HUR varma dom är.. vafan?!

2008-07-07 @ 02:12:16
URL: http://ernies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback