Flänithebänäni!

Förresten. Dä sägs att Flän inte ä i Australien längre.
Han.Är.Hemma.
..dä betyder tyvärr att jag måste gå ut i Halmtad..i kläder som Joel har valt.
Jag förlorade tävlingen "vilketdatumkommerflänhem?"

Ni vet va jag tycker om å förlora vid dä här laget.
AAHHHHHHHHHHHHHH

Nu går jag å lägger mej å tänker över mine hyss!

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar. hihi jaaa den har växt en hel del =)



hur var det på hultsfred då?



Postat av: Bananbloggen

ELIIIIN HJÄLP!!! Varför kommer jag inte in på joelsunderbara blogg?! Första inlägget visas typ två sekunder, sedan försvinner allt utom bannern längst upp! Får panik snart, det är liksom en av min favvobloggar... Om jag fattat det rätt är ni polers eller nåt? Du måste skicka en comment till honom så han kan fixa det här nu!!

2008-06-18 @ 10:06:40
URL: http://igobananas.blogg.se/
Postat av: anders

du har fattat galoppen, synd bara att du misar våran festivalutklädning i år igen

2008-06-19 @ 01:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback