Grodor.

Jag ä inte bara hysteriskt rädd för fåglar. Jag ä rädd för grodor oxå. Dä går bra så länge jag inte har sett nån för året, dä har jag inte än. Inte sådär så jag har nästantrampat på dom. När dä händer ä dä kört resten av sommarn å hösten. Då kommer jag tro att varenda löv å kotte å sten är en groda som kommer hoppa upp på mitt ben å klamra sej fast å vägra släppa. Jag hatar å va så jävla fjantig! Spindlar kan jag ta i utan problem, dom verkar större delen av befolkningen va rädd för, men inte jag.
Jag ä inte ens rädd för å gå te tandläkarn för tusan!
Men grodor å fåglar, ja dom ska tydligen skrämma livet ur mej!

Publiken säger
Postat av: Julia

svar: Haha, ja hoppas kan man ju alltid göra, det skulle vara mycket roligare:)

Postat av: Louise

Men grodor...?

De är ju så söta.. Hehe.. Men det är klart, är man rädd så är man ju.. Tyvärr :/

2008-06-27 @ 08:57:31
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback