Helvetesbak.

Varför i tusan klarar jag bara av å baka bullar varannan gång?
Idag vill dom inte ens jäsa. Helvete mä.

Nu ska jag snart te pappa å sno hans bil för ikväll. Im going to Vimmerby.
Allsång för mej å Therese innebär tradition. Dä betyder att vi bänkar oss i soffan varje tisdag hemma hos nån av
oss å så sjunger vi så Johan skäms över oss.
Säga va man vill, men Evert Taubes låtar kan vi sjunga.

Glöm inte då - -> 20,00


Dä här ä Hund-Alva.
..om ni undrar..

Publiken säger
Postat av: t0tta

Min 9-åriga dotter håller med.. Hon sitter bänkad framför Anders Lundin (är det väl?) och lyssnar... Själv undrar jag om hon har blivit bortbytt på KK...

Postat av: t0tta

Nej, precis.. Nästa gång tar vi "Gotteboet" istället.. Det lär ju inte bli en större besvikelse, än detta i.a.f.

2008-06-24 @ 22:18:17
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback