Hemma.

Jag har varit på Öland!

..ursäkta att jag glömde meddela dä..´

Efter en helg i kollektiv mä Kristin å 6 hormonstinna pöjjkar känns dä rätt..ensamt här hemma. Men lite skönt. Å Jennööö ä skitsnäll som tar min 5,30 imorrn å låter mej få sovmorron å börja vid 9.

Jag ä skitsliten!


Publiken säger
Postat av: Annelie T

Jo det är ju fint att bli frisk för stunden men sen blir man dubbelt så sjuk igen, så jag tog en nykter helg trots att det var midsommar. Men det har ändåp bara regnat och åskat här så det var nog ändå inte värt att fara ut (man kan ju låtsas i alla fall) ;)

Postat av: Joel och katten August

tror vi samtliga undrar exakt Var någonstans du är sliten.. 6 hormostinna pojkar missar ju lätt målet ;)

2008-06-23 @ 12:58:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback