Hultan dag 2. done.

Dag 2 av 5, Done.

Igår gick vi bara liiite vilse. Annars hade vi rätt bra koll. Förutom att Tanja tappade sin telefon ungefär 10 gånger på rad så den gick i tre delar å jag skrattade så jag typ dog, "men nu..nu funker den" å så vips va den i backen igen.
Kameran va mä, å som vanligt utsåg vi en bild te den bästa nånsin. Fast nu orkar jag inte lägga in dom på datorn. Im sorry, Dä ä ju lixom fäääääst här. Sen 10.30 idag på morron. Dä ä bra grejjer dä.
..här behövs ingen mat..12 flasker sprit står i kylskåpää..

Idag börjar ju faktikst festivalen på riktigt.

Nu- meeer fääääst

Publiken säger
Postat av: Bananbloggen

Elin, jag är ju Tanjas och ditt största fan. Jag vill hänga med er nån dag!

Postat av: anders

det sägs att jag inte är i australien längre

2008-06-12 @ 23:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback