Hyperaktiv.

Nu har jag faktiskt vatt duktig. Jag har dammat mina lister, jag har skrubbat mitt badkar å min toalett..å så har jag bytt sängkläder. Bäbisrosa mä vita dödskallar på, jättesött. Tur jag har choklad i kylskåpet så jag kan belöna mej själv lite då å då när dä känns tungt.

För övrigt fattar jag inte varför jag inte har protesterat mot att jag börjar jobba 5,30 imorrn..på självaste nationaldagen. Jag har förmodligen inte haft en tanke på att man festar idag. Alla ska dä. Utom jag.
 Fan för er, jävla partyfreaks!
..tänk inte på mej ni..jag ska ta mä mej min tvättkorg å åka te pappa..
å sen ska jag kolla på mamma å cilla när dom dricker grogg

För övrigt fick jag erbjudande om å följa mä Amanda å Kristin te parken å läsa.
Läsa?!  Hörrniii brudar, jag ä inte typen som läser i parkar!

Nu måste jag dammsuga.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback