Jenny, i need you!

När Jenny å jag jobbar kör ju vi lixom våran grej.
Nu ä Jenny sjuk å jag försöker ändå, mä dom andra alltså.

Jag: Du kan ta dammsugarn..Börje heter han!
Hon: Börje? Vaddå..heter alla Börje?
Jag: Japp..
Hon: Kan inte den där uppe få heta Rufus?
Jag: Näj...för dä ä han som är den som ä mest lik Börje.
Hon: Men moppen kan väl få heta Rufus?
Jag: Nej, hon heter Lotta..dä ä Börjes dotter.

..att dom aldrig lär sej..

jag vädjar till dej jennööö:

NU FAN BLIR DU FRISK


Publiken säger
Postat av: Frippe

Verkar ju väldigt logiskt det där med hur ni namnger era redskap.

2008-06-18 @ 20:28:55
Postat av: t0tta

Hehehehe, jag vill jobba ihop med dig.

Postat av: jennyyy

stackarn du kan inte ha det lätt-men efter denna helg ska ja vara tillbaka hoppas jag..piggare än någonsin på att jobba ahha

2008-06-19 @ 11:54:14
Postat av: joel

min växelspak i jobbillen heter lillkalle aka glädjespridaren...



anledningen är dold...

2008-06-19 @ 16:53:43
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback