Nära-döden-upplevelse.

Förut när jag va ute å gick kom värsta stora svarta bilen mot mej här på smågatorna. En sån man ser på film ni vet, mina fantasier flög iväg hej vilt att dom skulle stanna vid mej å dra in mej i bilen å binda för mina ögon å hålla för min mun så ingen hörde mej. Men innerst inne tänkte jag att dä händer ju inte mej. Såklart. MEN! Den kom närmare å närmare..å stannade..dä va två gubbar i bilen..herrejävlar tänkte jag då, nu har jag satt min sista pära!
Men dä hade jag inte..dom ville bara veta vägen till Lutherska kapellet..

Jag la till mä mitt typiska jobbleende å letade fram  servicekänslan så jag började fundera på va jag egentligen höll på mä,
jag måste lära mej va otrevlig mot främmande män.

Publiken säger
Postat av: joel

Du kan ju vara otrevlig mot folk du känner så det borde väl inte vara så svårt ;)



annars kan jag lära dig..



jag har som största merit att jag blev utvald som drygaste person på hela Amf 1 en gång i tiden.. min storhetstid ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback