Page-Elin.

Okej. Nu sticker jag, Tanja ska mä, Kristin ska mä, Amanda kör.
Vi ska våldgästa Jenny, även att hon har bjudit dit oss.

Å förresten..vart ä mitt hår?



Imorrn jobbar jag som sagt 12 timmar, å efter dä ska jag på grillfest.
Sen 12 timmar jobb på söndag igen.

Ni kan kalla mej död.

..dä kurrar i min mage..dä ä inte bra när man ska på party..

Hej då. På riktigt.

Publiken säger
Postat av: therese

Svar: ja det är ju så! Tack =)

Postat av: t0tta

Hehe, ja jag var bara TVUNGEN at stanna och fota.. Folk trodde nog inte jag var riktigt klok =)



Ha det skitkul ikväll =)

2008-06-06 @ 19:30:29
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: pop-mört

Bara så du vet så har jag oxå en damsugare nu för tiden! HAHA...

2008-06-06 @ 23:33:47
Postat av: Amanda

Det var en trevlig kväll ;)

2008-06-08 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback