Utmanad! FrökenRosa

Jag har blivit utmanad av http://www.rosaochfluff.blogg.se/
Även kallad Fröken Rosa..iaf av mej.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

Va 14 år å firade midsommar på Öland utan å dricka en droppe sprit.
Dä va tider dä, eller hur mami?


2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? (läs torsdag)

Jobba- done
Packa- inte done
Hämta grejjer at Tanjas- inte done
Åka till Emma- inte done
Duscha- inte done. Euuw.


3. Godis jag gillar

eh..om jag har pms äter jag allt som kommer i min väg.
annars ä jag lite smått förälskad i romerska bågar♥
..tyvärr får jag inte blanda dom mä annat godis för mina medmänniskor
..men..dom förtjänar bannemej en egen kupé!


4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär

Köpa ett hus i Brasilien.


5.  Städer/orter som jag bott i

Silverdalen
Hultsfred
Stranda- Norge


Publiken säger
Postat av: Sandra

hehe jasså. det var så pass alltså =) kul att det var lyckat.



hoppas du får en trevlig midsommar.

Postat av: Louise

Yay!

Trevlig midsommar! :)

2008-06-20 @ 08:35:58
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback