världens värsta fråga.

Annars då?
Jotack jag sitter här å skrålar till Håkan Hellström samtidigt som jag trycker i mej makaroner å köttfärssås som mest smakar vitpeppar. Jag har fortfarande inte lärt mej laga mat. Men jag ska ju inte dö än. Dä hinns mä.
Min disk hinns oxå mä. Jag kan ta dä lugnt.

Förresten har jag körförbud på pärlan. Nu snor jag andras bilar..idag va dä Tobbes..va ska man annars mä grannar till? Jag har snott hans laddare oxå..han behöver den ju ändå inte..härnäst funderar jag på å gå ner å sno gitarren, sätta mej på ballen å riva av ett solo å skrämma slag på tanten down there.
..dä vore nåt dä..

Jag gillar inte ensamheten längre efter en vecka i kollektiv.
Fan..kom å häls på mej nån!
..men ring innan så jag hinner diska..

Publiken säger
Postat av: sofia

haha, miljöskadad på ett positivt sätt i såna fall ;) ja just det, på torsdag äre midsommar det gäller att hålla formen på topp!

Postat av: therese

Svar: låter kul :)

2008-06-17 @ 20:25:05
URL: http://tyttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback