2 ska bli 3!

Som jag har väntat på å få kläcka ur mej dä här!
Min kära kära Jessica ska bli världens bästa mamma!

Hon va världens bästa granne i 17 år typ.  Å ja, vi har nog gjort dä mesta ihop skulle jag tro.Vi har haft mycke roligt i våra ungdomsår, mä våra hästar å mopeder tex. Å när vi bodde i en husvagn en hel sommar utanför mitt hus. Å när vi va på öland i midsommar när vi va 14 år å inte vågade oss på å festa.
Dä va tider dä. Sen gick dä utför å vi levde ett helt galet partyliv!
Å nu ska hon bli mamma! Dä känns stort!
Jag citerar min lillebror:
"Ska Jejja bli mamma?! Men alltså, hur känns dä för dej?!"
Jotack. Dä känns bra. Fantaastiskt bra!

image732
Mamma å Pappa i Augusti 2008

I Love You, vart vi än befinner oss♥

Publiken säger
Postat av: jenny

Men gud va kul!!!! Satan i gatan! Ingen press =)

Postat av: therese

Svar: haha =) skotersnack? =S

2008-03-19 @ 22:29:08
URL: http://heltrubbad.blogg.se
Postat av: jessica

va vi verkligen 14.. tror vi va yngre, eller?? hur som lärde vi oss att våga tog igen det vi ville å så, ganska kvickt... vicka busiga tjejer vi va dock väldigt duktiga ;)
andra tider nu, snart får vi berätta för våra tonåringar om hur man ska bete sig, lära dem redig elin å jejja-style

2008-03-19 @ 22:34:58
Postat av: joel

hahaha... oja, en olofdildo hade jag kunnat haft mycket kul med ;)

och det finns mycket skumma typer därute, tejer som lägger upp videos av sig själva på toaletten på youtube...

snubbar som skriver om dagens snorkråka och disskusioner mellan folk som funderar på hur man ska designa kändispenisar...

ja, det är en märklig värld...

tur att jag kan ta din mor som en stadigt förankrad pukt här i vårt snurrande universum..

*hanna tittar på mig, på vad jag skriver, suckar och lämnar rummet*

hehe ;P

2008-03-19 @ 22:59:46
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Bananblogg

Pumpen imorgon!!!!!!!!!!!!

2008-03-20 @ 07:36:24
URL: http://igobananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback