Bara för FläniTheBänäni.

Dä här ä till Flän! På mä lurarna där borta i Australien!


Å mä dä här fantastiska verket säger jag gonatt!
♥Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: joel

så det här är sveriges bästa bloggare alltså... fan, skickar du en autograf eller?

Postat av: anders

men elin du tar kal pa mig, har sitter man med graten i halsen och klockan ar bara 9 pa morgonen... hade jag kunnat smsa till dig sa hade jag skrivit att nu kommer jag hem nasim... det har var battre an alla julklappar i varlden... min lilla indianflicka vet hur man lindar toppenkillen runt fingret... laten ar underbar och nu langtar jag hem mer an nansin...nasim elin du ar fin

2008-03-04 @ 23:12:16
Postat av: Louise

Tack så mycket! :)
Jag försöker lära mig ju :)

2008-03-05 @ 04:03:06
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Hannah

Äälin, vilken hemsida va de till hultsfredasfestivalen? är ju lite nyfiken på vilka som ska spela : )

2008-03-05 @ 11:04:59
URL: http://ejnersten.blogg.se
Postat av: anders

den har bor man ju se minst en gang om dagen

2008-03-05 @ 23:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback