Barnolja all over.

Jag har smörjt in mej själv mä barnolja idag. Jag ä så trött på att dä typ knastrar så fort jag böjer lite på fingrarna. Jag hatar den här årstiden. Den torkar ut mej. Dä svider å dä kliar å jag blir galen. Men nu ä jag så len så len. 
Jag önskar alla  kunde få klappa på mej.

image764
På den här stranden har jag luggit 5 veckor.
Jag hoppas på en 6e åtminstone! I år gärna.
19e maj fyller jag år
. Dä kan va lämplig present!

Publiken säger
Postat av: joel

själv brukar jag smörja in mig med matolja.. det funkar lika bra och är definitivt billigare..

dessutom luktar det gott ;D

Postat av: Louise

Usch ja.. jag är också helt knastrig så här års :(
Men ett bad med lite oliv eller barnolja gör susen! :)

2008-03-27 @ 13:52:38
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: anders

hmm jag fyller ar valdans snart alsa.. och har inte vart pa stranden sen igar... sa jag onskar mig ocksa en resa

2008-03-29 @ 05:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback