EgoElin räknar igen.

Okej, jag har skaffat mej stenkoll!

47 dagar kvar:
Till jag kanske är i Sälen å röjjer till Takida!
71 dagar kvar: Till jag blir ännu mer tant å fyller år! 24!
97 dagar kvar: Till Sveriges bästa festival här i Hultsfred!
103 dagar kvar: Till midsommarafton när pappa fyller 50 år!

Dä drar ihop sej på allvar. Nästan så jag känner mej stressad!

Publiken säger
Postat av: Pernilla

Tack såå jätte mycket, roligt att du hittade till min blogg =) Bakgrunderna hittas lite överallt, men är en kompis som hittade denna till mig!!

Postat av: Emma

Men ÄLIIIN, trodde du skulle komma upp till Lindvallen, typ NU o röjja med mig :D
I´m here now! Börjar med After skin, o ikväll
blire röjj på HC. Come and join? ;)

2008-03-09 @ 18:41:03
URL: http://boodin.blogg.se
Postat av: anders

hAR dom flyttat peace and love till hultan...konstigt varre?

2008-03-10 @ 03:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback