Elin is a retsticka!

Borde inte alla som känner Jejja å läser min blogg skrivit att Åååh va kuuul..?

Idag på jobbet kom jag å Jenny på en ny rolig sak. Man kan ju faktiskt ringa te varann mellan rummen. Ni förstår att vi hade rätt kul åt dä där va? Vi brukar hålla oss på samma rum. Men nu fick vi ju gå in i olika bara för å kunna ringa. Jenny beställde bland annat en man. Jag skickade Börje.
Å nu har vi fixat ledigt te efter påsk. Skönt!

Jag ska ha hand om min minstinglillebror hela eftermiddagen.
Ska snart hämta han på fritids. Hujedamej.

Mamma: Då hämtar Elin dej på fritids imorrn då.
Calle: Åååh neeeeeeej!

Dä blir kul, dä känner jag på mej!


Publiken säger
Postat av: Sandra

Hahah, va uppskattad du måste känna dig =) måäste vara syskonkärleken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback