En liten kaoskväll, kan man säga!

Pumpen igår, som sagt.
Först va jag skitgnällig för att vi va tvugna å åka buss, den gick för tidigt å gud vet allt va jag tjatade om. Men dä gick bra. Jag slapp kräkas.  Å sen när vi väl kom fram gick allt som på räls, skulle man kunna säga. Bland annat fick jag ett ryck å började kolla folks stämplar å hälsa dom välkomna..mitt inne på stället. Å störda som folk är så letar dom upp stämpeln å visar mej. Jag skulle bli vansinnig på mej. "Stoopp, stämpel tack! bra..varsågod å gå!"

Jaa..sen tänkte jag måla en tand svart..jag ville oxå se tandlös ut..men jag tror inte jag riktigt fattade hur man gjorde. Eller nåt.
En stackars gubbe råkade jag lura i att jag va gravid oxå. Så går dä när man är sådär sliskig. Han till å mä kände att den låg i magen. Dä va rätt kul eftersom jag faktiskt inte ens har en där. Å sen blev han arg för att jag drack öl. Men jag sa att minsann nya forskningsuppgifter säger att inte öl är skadlit.
Tji fick han, gubbstrutten!

Kvällen kunde ha slutat i katastrof..jag råkade ju hamna på fel buss. Om jag inte hade varit jag så hade jag sagt "dä ä så typiskt dej Elin". Men nu är ju jag jag så nu får jag ju säga att "sånt händer även den bästa."
Å när jag väl kom på rätt buss, ja då fick jag näsblod.
Herregud vilket drama!

Bilder kommer snart snart. Håll ut, igen!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback