Ett ego utan mun.

*~Förresten tog vi besökarrekord igår igen~*
Ni vet att dä innebär lite textfärg!

En gång i tiden, när jag va liten. Då va jag rätt smart. När jag inte ville tvätta mej påstod jag att jag "spar på grundvattnet" Jag va skiträdd för dä där. Jag hade tydligen hört på radion nåt om att vattnet skulle ta slut. Klart jag inte vågade använda dä då. Förstår ju vem som helst.
Annat knep va å slänga bananen bakom soffan för å få glass. Lukade jättegött efter ett tag. Då kom dom på mej. Dä va ju synd när jag hade tänkt ut allt så bra.
Dä känns lite som att jag har blivit trögare för varje år faktiskt. Dä ä därför jeopardy har blivit mitt favoritprogram just nu. Jag jobbar på allmänbildningen.
Fast Tobbe
, dä här betyder ju inte att du va bättre än mej i skolan.
Tro för fan inte dä!

image677
Jag är bra på egopix i solljus. Utan mun, kallar jag den här.

Publiken säger
Postat av: ebba

varför skriver du dä och å osv?

Postat av: Ingeborg

Det låter bra!

jag vet! Jag saknar mitt rosa hår! Jag vill ha tillbaks det! Men men.

Hur gör man för att få textfärg sådär?

2008-03-05 @ 11:02:31
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback