Ett fotbad å en kopp te!

När man har skitont i ryggen å knappt kan gå. Då ä dä inte så kul å jobba. Men dä ä bara stå ut, jag ä ju småländsk viking. Vi gnäller inte för lite smärta!

Jag: Men alltså, du borde va lite ledig snart.
Jenny: Ja, va hemma å ta ett fotbad å en kopp te å stressa ner!
Städledare: Hihi, tycker ni dä?
Vi: Jaa verkligen! Vi fixar ju dä här. Vi ä ju skitduktiga.
S-ledare: Ja, ni är duktiga!
Vi: Jaapp!

Om vi har nån baktanke? Nejdå. Ingen alls.

Jenny bloggar oxå. Men jag fick inte länka te henne. "Nej för helvete!!" sa hon. Å jag lyder. Ett tag till. Sen säger jag surpriiise å så har ni länken!

Publiken säger
Postat av: joel

äääh, det är när dom inte fattar som det är så jäkla underbart... för inte nog med att man kan lura i dom vad som helst, man kan senare skylla på att man var ironisk.

och då är det de som gjort fel, inte jag :)

Postat av: Emsan

Nejmen vad har du gjort dårå? Jobbat för mycket och för hårt tror jag nog!
Men godis brukar ju lindra. Jag tror du ätit för lite. Man måste ju frossa! :)

2008-03-07 @ 14:42:05
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: Anonym

tackar :)

2008-03-07 @ 18:02:33
URL: http://louizevarnamnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback