Förbjudet!

Jag va precis tvungen å gå å kolla på min hals i spegeln. Dä kändes som den va så himla kort, typ som att den hade krympt. Dä gav mej lite panik. Men, den såg rätt normal ut. Skönt.
Annars får jag börja sätta sånna där ringar på den så den blir skitlång.

Jag kollar på Wallander. Dä ä läskit tycker jag faktiskt. Jag blir rädd å skriker till lite då å då, aaahhh! Dä känns lite sådär. Men kan man nästangråta till Köping så kan man skrika åt Wallander! Bannemej!

Jag borde ligga i sängen vid dä här laget. Som vanlit ringer klockan så tidigt så dä borde bli lag på å försova sej. Dä ä inte mänskligt nånstans!

image702

Gonatt!♥

Publiken säger
Postat av: Pernilla

Jaa måste verkligen se honom nångång snart!
Mm det det är väldigt påfrestande att bo tillsammans när vi inte är tillsammans längre. Så hoppas man får flytta snart. Ha det bra, kram

Postat av: Elin

svar: haha jag vet :) men den är så bra!

2008-03-10 @ 00:03:47
URL: http://eelinbaackstrom.blogg.se
Postat av: joel

frikortslista? e det såna man får pöka även om man har sällskap? i så fall måste jag också börja skriva en sån...

kanske också ska ta med per gessle... han har ju långt hår i alla fall.. det är ju kvinnligt. eller robert wells

2008-03-10 @ 04:48:49
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Datanörden

Pröva att trycka in "Fn-knappen" på ditt onyktra tangentbord så kanske han nyktrar till?!!

2008-03-10 @ 09:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback