Fotbollspöjjkar.

Ibland önskar jag att alla fick va mä mej å Jenny på jobbet en dag. Man får garanterat magmuskler. Så roligt ä dä å städa på hotell! Speciellt när dammsugarn heter Börje. Dä va ett kärt återseende.
"Men hej Börje, har du haft en bra påsk?"
Fotbollsaget har bangat träningslägret i helgen. Vafan. Jenny å jag paxade ju jobb den helgen. Vi vill aldrig jobba helg, å  när vi vill dä, ja då finns dä helt plötsligt inget å göra. Typiskt!

jag fick skriva om typiskt 3 gånger innan dä blev rätt
jag döper om dä typsikt

Igår va Erik Edman på tv. Jag ä ju lite kär i han. Han ä skadad stackarn.
Å nu ska jag bojkotta EM.
men dä skiter väl ni i

Nu. Tacos.

Publiken säger
Postat av: joel

hmmm, kanske är det en blandning av båda... dock lite mer åt ego hållet.. du heter ju EGOelin, inte ELINego...

och erik edman är en fjolla....

skadad my ass.. han ville bara ha semester ;)

Postat av: t0tta

Du ligger med på min lista =)

Funderar på att publicera den, så folk får komma med invändningar.. Antingen om de inte vill, eller om jag har glömt någon =)

2008-03-25 @ 17:10:45
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: t0tta

Hehe, du får försöka komma ihåg vad du har döpt dem till, och göra en sökning.

2008-03-25 @ 17:27:50
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback