Frågor å svar.

Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång?
Ja, jag har ju tyvärr dä. Jag trodde på riktigt att Harrys hade invaderats mä en massa tvillingpar. Tills jag höll för ena ögat.
Då tog jag mitt förnuft till fånga å åkte hem.
Sen dess har jag hatat bartömningar!

Använder du morgonrock?
Eh, nej. Men jag har en skitstor blå som jag har fått från jobbet.
Jag kanske ska signa den å sälja. Toppenidé!

Utmärkande drag i utseendet?
Jag har ett hål mitt på näsan. Endel säger att dä inte syns, men dä gör dä visst.

Har du utländska föräldrar?
Nej, men endel tror dä. Till å mä mamma brukar säga att jag inte ser svensk ut ibland. Men hon om nån borde ju ha koll på läget.

Vem sov du hos senast?
Pappa. Fast han va inte hemma. Så jag säger Emma.

Publiken säger
Postat av: Tobias

svar: haha kan tänka mig det hörru ;)

Postat av: Emma

Aa, fy för det!
Men nu bär vi var i Hundfjället blev det lite bättre, för det ligger ju lite längre ner liksom.
Haha, eller hur ;)

2008-03-11 @ 19:39:03
URL: http://boodin.blogg.se
Postat av: therese

Svar: haha va häftigt! Har fått den av en kompis =)

2008-03-11 @ 20:20:02
URL: http://heltrubbad.blogg.se
Postat av: anders

du ar ju min indianflicka

2008-03-12 @ 00:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback