Ich bin vaken!

Vaken efter en mördarnatt mä en katt som spinner mej i örat å biter mej å drar i håret å håller på. Jättemysigt verkligen. Nu håller jag på å tvättar. Man vet ju lixom aldrig vad kvällen har å erbjuda. Eller jo, dä vet jag. Den har en jävla massa men min ekonomi har ingenting. Dä går inte riktigt ihop.
Men dä brukar alltid lösa sej sånt där. Vore ju tragiskt annars.

Dä ä så sköönt å slippa jobba den här helgen alltså.
Däremot jobbar jag nästa, då ä dä fotbollsläger på schemat.
Dä kan man ju faktiskt inte missa!

Publiken säger
Postat av: joel

hahaha.. givet, den kommer på mailen inom kort...

och leif pagrotsky.. tyvärr. har hört att han kallas slangen ;)

ta det lungt med alla fotbollskillar nu bara... vi vet ju att filmerna hamnar på youtube ;D

Postat av: joel

hahaha.. om inte annat så kan du ju utpressa spelarna... fast när jag tänker efter ... det funkar nog inte..

om dom kuckelimurat dig så blir dom nog bara stolta om det kommer ut på film... aaaw (joel kan också fjäska ;)

2008-03-21 @ 11:54:44
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

beckham? BECKHAM? det är till att sikta högt... (halvsjukt skämt kommer: då kan du ju stoppa in lite snabbtorkande gips i "hålet" och sedan gjuta av hans pillelur.. den hade du nog på allvar kunnat sälja riktigt jävla dyrt på ebay ;)

å nej, du ska se att du har otur och får någon halvtaskig 4-divisionens sverigespelare med halvbånge och blåa pungkulor...

men å andra sidan blir ju filmen lite lustigare för mig att se på då ;)

2008-03-21 @ 12:14:24
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Sofia

SÄLJ TRÖJOR!

2008-03-21 @ 20:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback