Ida å jag pratar Dregen!

Ida fick se en bild på Dregen i min telefon. När man ä 3 år ä dä dax å skaffa sej koll på Sveriges hunkar tyckte jag för ett tag.

Jag: Kolla här vilken snygging Ida!
Ida: Ja, dä ä duuu.
Jag: Eh, nej,,dä ä Dregen.
Ida: Ahaa, han bor din lägenhet?
Jag: Nej, tyvärr gör han ju inte dä.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta riktigt.
Adam råkade klättra upp i soffan å sätta sej på Lisen, men annars tycker jag att jag sköter mitt barnvaktande totalt strålande faktiskt, Just nu sitter jag på en skitliten rosa trästol utanför deras rum å vaktar så dom inte rymmer!

image705

Publiken säger
Postat av: Fredde

Jag kallas inte öronvaxet :)

2008-03-10 @ 20:55:56
Postat av: Ingeborg

Haha! Hon verkar ha rätt idé i alla fall, dregen kan få bo hos mig med :P

Postat av: joel

fan olof mellberg... han skulle till och med jag ta med...

nej, nu ska jag fundera namn här.. måste det vara kändisar?

och räknas det som kändis om de gjort en b-porrfilm?

2008-03-10 @ 21:39:10
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback