Jag ä så duktig på allt jag gör!

Nu är dä så rent här hemma i mitt bo så jag inte kan bjuda hem nån på skitlänge. Då kommer dom bara vilja flytta in för att jag har dä så fräscht. Nästan så jag knappt kan va här själv faktiskt.
Jag har gnott å gnott.

Imorrn ska vi skrubba bastu på jobbet. Tur att Jenny ä tebax. Dä blir ju lixom inte däsamma utan min minichefskompanjon <-- bra hänga-gubbe-ord!
Vårat motto på jobbet har råkat bli:
"Men! Nu får dom fan skärpa sej! Tror dom dä här ä nåt jävla hotell eller??"
Gäster vettni, dom bara ska ha å ha!

Jag behöver kylskåpsmagneter.
Jag har inte en enda!

Publiken säger
Postat av: Hannah

Nää de är klart att jag inte har! Nu kan du kika in igen, för nu har jag skrivit : ) Jag måste verkligen också städa, ser förjäkligt ut här..

Postat av: Twinkle Trixabelle

Va härligt! De e ju de som e meningen lixom. Du kan få några kylskåpsmagneter av mej. Ja har typ 27000 stycken. =D

2008-03-03 @ 19:37:00
URL: http://twinkletrixabelle.blogg.se
Postat av: Hannah

Ah, och jag lovar att jag ska försöka skriva så ofta jag kan bara för de : P

2008-03-03 @ 20:19:55
URL: http://ejnersten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback